torsdag 17. juli 2008

SJOKOKORT


Dette sjokolade kortet laget jeg til forrige ukes


12 kommentarer:

Maren sa...

så utrolig flink du har vært! Kjempemange nye kort her, det ene finere enn det andre! Råflott!

Vennlig hilsen Maren
http://www.silisium.org/blog

VyanMica sa...

dette var råflottt!!!!!! <3 må lagre det til inspirasjon :D

Snuppelure sa...

takk begge to for hygglige tilbake meldinger :)

Vibeke sa...

Herlig kort!!!!

Anita sa...

Kjempeflott!!!

Klem

Line sa...

Utrolig flott sjokoladekort!

Marle sa...

Å for en flott sjokolade! Den fristet :)

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min! Kom gjerne på besøk igjen ;)

Veronica sa...

Kjempeflott sjokoladekort. :)

Norunn sa...

herlig sjokoladekort! passer ypperlig for en sjokoladeelsker som meg! takk for titten i en superfin blogg!

Norunn sa...

herlig sjokoladekort! passer ypperlig for en sjokoladeelsker som meg! takk for titten i en superfin blogg!

Anne May sa...

Hei!
Masse flott du lager.Artige disse sjokoladekorta.Ser ut som jeg må prøve på et slikt.

Ha en fin kveld

Stine sa...

Åh så flott den var dekorert!! Lekre farger og stæsj sammen, koselig liten gave å gi bort!

Stine :)